Department of Health and Human Services (HHS) og Centers for Disease Control and Prevention (CDC) har blitt avslørt for å kjøre den mest urovekkende og forseggjorte propagandakampanjen i manns minne. Manusforfattere, komikere, influencers og kirkeledere, blant andre, ble rekruttert og betalt for å promotere Covid-19-vaksiner til massene, mens de latterliggjorde og hånte de som nekter å la seg vaksinere.
Dette skriver Newspunch, som fortsetter:
Judicial Watch har oppnådd det enda en gang, og saksøker HHS for å skaffe seg en skattekiste av dokumenter som avslører verdens mest uttømmende og tungt finansierte propagandakampanje for å prøve å overbevise de uvitende massene om å bli injisert med en eksperimentell mRNA-terapi.
«Judicial Watch avdekker Biden-administrasjonens propagandaplan for å presse fram COVID-vaksine,» heter det i pressemeldinga fra Judicial Watch (8. oktober 2022): Judicial Watch kunngjorde i dag at de mottok 249 sider med journaler fra Department of Health and Human Services (HHS) som beskriver de omfattende medieplanene for en propagandakampanje for å presse fram covid-19-vaksinen. Ett dokument i de utgitte postene hadde tittelen » PEC (Public Education Campaign) Plan 19. april – 31. mai 2021 » og inneholdt alle følgende punktpunkter og mer:
- Vaksineengasjementspakke til alle underholdningstalenter og managementbyråer
- Vaksineengasjementspakke til alle mediebedrifter og showprodusenter
- Oppsøkende virksomhet overfor store kulturarrangementsprodusenter
- Produksjon av HHS spørsmål-og-svar-videoer med lokale svarte leger som diskuterer vaksinene, hvordan de fungerer og hvorfor publikum bør vaksineres
- forespørsel om at Tom Brady skulle lage en video med foreldrene sine som oppmuntrer til vaksinasjon
- Utforming av tilpassede partnerskap med de sosiale medieplattformene med algoritmer for å treffe publikum
- Lansering av videoinnhold fra Hollywood-komedieforfattere
- Arbeid med YouTube om en original spesialsak om vaksinasjoner rettet mot unge mennesker
- Jobb med Instagram for å produsere en serie om vaksiner for @Instagram (den største sosiale mediekontoen i verden, 387 millioner følgere)
- Be om store TikTok-, Snapchat- og Instagram-kampanjer for å lage videoer av seg selv som blir vaksinert
- Be om en vaksinasjonsspesial på Christian Broadcast Network med evangeliske ledere
- Be om at de store live-TV-underholdningsprogrammene viser verter som blir vaksinert på lufta (eks: vertene til The Voice)
- Be om at talkshowene på TV om morgenen og på dagtid inneholder spesielle øyeblikk med vaksinasjonsgjenforeninger med vanlige amerikanere
- Innkalle til et redaksjonsmøte med utgiverne av katolske aviser og nyhetsbrev over hele landet
- Plasser en pålitelig budbringer på Joe Rogan Show og Barstool Sports for å fremme vaksinasjon
- Samarbeid med NFL, NASCAR, MLB, CMA for å be om at de lager innhold med talentet sitt og slipper ut gjennom kringkastings- og sosiale kanaler
Som Judicial Watch-president Tom Fitton uttalte: «Disse registreringene viser en urovekkende og massiv kampanje fra Biden-administrasjonen for å propagandere og politisere den kontroversielle COVID-vaksinen. Det virker som om hele underholdningsindustrien var en agent for regjeringen!»
Disse dokumentene bekrefter det mange av oss lenge har mistenkt: At HHS og CDC betalte standup-komikere for å håne de uvaksinerte i sine komikeinnslag. Manusforfattere og produksjonsselskaper ble også bestukket for å drive vaksinepropaganda i episodene sine, og påvirkere på sosiale medier ble betalt for å hausse opp de uprøvde «vaksinene».
En del av Covid-19-bevigningen inkluderte 1 milliard dollar til CDC for propagandautbetalinger og bestikkelser. De brukte disse pengene til å oversvømme tekniske plattformer, Hollywood-forfattere og influencere med svarte penger, og til gjengjeld måtte de selge sjelen sin ved å promotere mRNA-jabs.
Dette var alt sammen skattebetalernes penger, brukt til å hjernevaske amerikanere med en monstrøs, koordinert vaksinepropagandakampanje koordinert av HHS og CDC.
Samtidig siktet Big Tech seg mot alle som var uenige i propagandaen, forbød dem fra plattformer og ødela deres rykte. Alt fordi de våget å ta et oppgjør med propagandaen.
Forløperen til denne kampanjen var Event 201
Denne øvelsen ble organisert av The Johns Hopkins Center for Health Security, World Economic Forum og Bill & Melinda Gates Foundation. I punkt 7 i anbefalingene heter det:
«Regjeringer vil trenge å samarbeide med tradisjonelle og sosiale medieselskaper for å undersøke og utvikle kjappe tilnærminger for å motvirke feilinformasjon. Dette vil kreve å utvikle evnen til å oversvømme medier med rask, nøyaktig og konsekvent informasjon. Offentlige helsemyndigheter bør samarbeide med private selskaper og pålitelige samfunnsledere. slik som ledere av trossamfunn for å fremme faktainformasjon til ansatte og innbyggere. Pålitelige, innflytelsesrike selskaper i privat sektor bør skape kapasitet til raskt og pålitelig å øke offentlig kommunikasjon, håndtere rykter og feilinformasjon og forsterke pålitelig informasjon for å støtte offentlig formidling. Nasjonale offentlige helsebyråer bør jobbe i nært samarbeid med WHO for å skape evnen til raskt å utvikle og publisere konsistente helsemeldinger. For sin del bør medieselskaper forplikte seg til å sikre at autoritative meldinger blir prioritert og at falske meldinger undertrykkes, inkludert ved bruk av teknologi.» (Vår uth. red.)
Vi gjentar for å gni det inn: WHO, World Economic Forum og Bill & Melinda Gates Foundation ga marsjordre til pressa alt i september 2019 om at ved en kommende pandemi «bør medieselskaper forplikte seg til å sikre at autoritative meldinger blir prioritert og at falske meldinger undertrykkes, inkludert ved bruk av teknologi.«
PR-firmaet som ga oss White Helmets driver PR-kampanjen for koronadiktaturet for FN
Den globale PR-kampanjen for lockdowns, maskebruk, sosial distansering og koronapass har vært så profesjonell, så knallhard og så ensidig at det åpenbart har stått profesjonelle krefter bak. Vi har tidligere avslørt at det famøse PR-firmaet Hill + Knowlton, som ga verden kampanjen for tobakksindustrien, kampanjen for asbestindustrien og kampanjen for Irak-krigen, bare for å nevne litt av deres CV, tegnet 1. mai 2020 en kontrakt med WHO for å drive deres globale PR-kampanje.
Avtalen mellom WHO og Hill+Knowlton Strategies ble inngått 1. mai 2020 og kan lastes ned her. (pdf)
I kontrakten med WHO heter det:
Det har aldri vært et mer kritisk tidspunkt for å sikre at folkehelsemeldinger blir forstått og gir gjenklang over hele verden. WHO er et vitenskaps- og evidensbasert fyrtårn for slik informasjon. Imidlertid har det vært kritikk og påstander rettet mot mot Verdens helseorganisasjon (WHO), og medieomtale som kan undergrave WHO som en pålitelig og kritisk informasjonskilde om globale folkehelsespørsmål.
H+K tok på seg oppgaven med å spre budskapet og motvirke kritikk mot WHOs linje blant annet gjennom å bruke såkalte influencere:
Ved å bruke vårt proprietære globale analyseverktøy Sherlock +, vil H + K identifisere påvirkere i viktige regioner basert på deres relevans, rekkevidde og engasjement. Influencers har forskjellige styrker og tjener forskjellige formål, og vi vil klassifisere ledende stemmer på etter tre kategorier:
• Makroinfluencere – de med stort antall følgere (1M +), som kjendiser for større forsterkning av WHO-meldinger.
• Mikroinfluencere – de med mindre, men svært engasjerte følgere. som fungerer som pålitelige rådgivere og informerte kilder.
• Skjulte helter – de uten vesentlig følge, men som likevel former og veileder samtaler, for eksempel helseeksperter som ofte vises på nyhetsprogrammer.
Det hadde utvilsomt vært interessant å få vite hvem som har vært H+Ks «makroinfluensere, mikroinfluensere og skjulte helter» i Norge, og det lekker vel fram etter hvert.
Purpose Inc – fra White Helmets til koronapropaganda
I forbindelse med Syria-krigen har det vært PR-byrået Purpose Inc som har drevet kampanjen for de såkalte White Helmets, som ikke er noe annet enn al Qaida med sminke. Både de og The Syria Campaign framstilles som nøytrale og upartiske, men er i virkeligheten en del av den totale krigføringa. Dette er vel kjent for lesere av steigan.no. Vi har en stor samling avsløringer av White Helmets.
Manualen fra reklamebyrået Purpose Inc og deres The Syria Campaign om hvordan vestlige journalister skulle møte kritikk av White Helmets kan lastes ned her.) Motstandere skulle diskrediteres, delegitimeres, kalles russiske troll og hva det nå måtte være.
I forbindelse med koronakampanjen har Purpose Inc fått en ny jobb: De har drevet psykologisk krigføring for FN.
Prosjektet kalles Verified og omtaler seg sjøl slik: Fighting misinformation on COVID-19 by flooding the internet with science, solutions and solidarity.
De gjør ingen hemmelighet av at deres jobb har vært å drive kampanje for å endre folks adferd og delegitimere kritikk og bekjempe informasjon som kunne undergrave narrativet:
Under omtalen av kampanjen Pause skriver de at dette var en kampanje for adverdsendring som tok i bruk mer enn 50 påvirkere og over 200 organisasjoner over hele veredn for å få folk til å stanse før de deler innhold på nettet.
For å bekjempe såkalt «feilinformasjon» utviklet Purpose en samarbeidsstrategi som de omtaler slik:
Feilinformasjon om COVID-19 er et globalt problem som spenner over store byer til avsidesliggende landsbyer og krever massedeltakelse for å bekjempe spredningen. For å takle dette, trengte Purpose en samarbeidsstrategi som gjorde det mulig for oss å nå og engasjere alle målgrupper til tross for deres beliggenhet eller kultur med klare handlingsfremmende oppfordringer for deltakelse. For å nå våre målgrupper på uventede steder, sikret Purpose over 250 samarbeidsavtaler over hele verden.
Vi møtte publikum i hverdagen deres ved å bruke kultur til å presse frem kjernebudskapet bak Pause-kampanjen. Kampanjen har mottatt betydelig influenserengasjement fra over 50 høyprofilerte stemmer, inkludert Chelsea Clinton, Malala og Neil Patrick Harris.
TikTok-samarbeid
TikTok er den raskest voksende sosiale medieplattformen i verden, med det store flertallet av brukerne under 24 år. Inspirert av ideen om å «møte folk der de er» og å levere Pause-meldinger til en yngre demografi, artikulerte vi en ukelang kampanje i samarbeid med TikTok Brasil. Kampanjen inneholdt en TikTok-utfordring, og tre liv med spesialister på desinformasjon og faktasjekking.
Pressedekning
Verified har nådd milliarder av mennesker over hele verden via sterke samarbeid med kringkastings- og sosiale medieselskaper. Dette brede spekteret av mediedekning har utløst samtaler over et bredt spekter av plattformer. Strategien med utbredt, men målrettet mediedekning sørget for at vi bygget profilen til Verified som en troverdig og populær kampanje, samtidig som vi nådde de som var mest sårbare for feilinformasjon.
Maskekampanjen i India
Koordinerte koronainnhold i mainstream media
Purpose skryter av hvordan de sørget for å plassere «riktig» innhold om korona i de største mediene i verden: New York Times, Al Jazeera, EuroNews, DW, France24 osv.
Partner med de største korporasjonene og organisasjonene
På lista over partnerne til Purpose Inc finner vi Bill& Melinda Gates Foundation, Luminate (milliardærene Pierre og Pam Omidyar – eBay), Google, Bloomberg, Rockefeller Foundation, WHO, Unilever, Nike, Tom & Jerry, Amnesty International.
Global propagandakrig
Koronakrisa har vært drevet som en hensynsløs global propagandakrig der ledende forskere og kritikere har vært brakt til taushet eller blitt forsøkt latterliggjort og delegitimert og der det ene budskapet som tjener BigPharma og deres eiere i finansinstitusjoner som BlackRock og State Street har vært pumpet fram 24/ i alle hovedstrømsmedier, som 99% av norske aviser, og ikke minst NRK.