Evnen til å tjene penger på en illusjon

0

Disease-X er en høyprofitabel forretningsstrategi.

Gjennom å bruke global skremselspropaganda og drakoniske tiltak mot verdens befolkning har den farmasøytiske industrien og deres sponsorer og eiere funnet ut hvordan de kan tjene enorme summer på folkehelsen. Covid-19-kampanjen med sine portforbud, sine lockdowns, maskepåbud, sine reiseforbud og daglige propagandameldinger i alle offisielle medier viste seg å være en uhyre effektiv måte å manipulere befolkninga på til stor profitt for BigPharma og de finansgigantene som eier dem.

Vi har pekte på det mange ganger, og det blir bare enda tydeligere etter hvert som tida går. I en artikkel for Brownstone Institute har David Bell formulert dette på en god måte når han skriver:

Denne forretningsmodellen innebærer å fremme unormale reaksjoner på relativt normale virus. Den bruker atferdspsykologi og mediekampanjer for å innpode upassende frykt i offentligheten, og deretter «låse dem inne» – «lockdown» var fengselsterminologi før 2020. Publikum kan da gjenvinne en viss grad av frihet (f.eks. å ta fly for å besøke en døende slektning eller jobbe) hvis de er enige om å ta en vaksine, som igjen kommer de opprinnelige sponsorene av ordningen direkte til gode. Den tunge offentlige investeringen i Covid-19 mRNA-vaksineutvikling gjorde det mulig for farmasøytiske selskaper og deres investorer å høste enestående avkastning.

Det store offentlig-private partnerskapet for vaksineutvikling for pandemier, CEPI (innviet ved World Economic Forum i 2017), sier at «Trusselen om at Disease-X infiserer den menneskelige befolkningen, og sprer seg raskt rundt i verden, er  større enn noen gang før.» 

Her snakket Erna Solberg fritt om hvor mye lettere det er å «bøye reglene» når «folk begynner å dø».

David Bell skriver videre:

De som arbeider i helsesektoren er ganske mottakelige for denne propagandaen (de er bare mennesker). Mange søker også inntekter fra investeringer og patenter fra teknologier som kan bidra til å låse andre eller gjøre vaksineproduksjon raskere og billigere. Baserer lønningene og karrierene sine på lojalitet til denne pandemiske industrien, blir de med på å baktale og gjøre syndebukker av dem som taler imot. Beskyttet av sponsorenes påstander om «større trussel enn noen gang før», kan de gjøre seg sjøl blinde for de viktigste årsakene til dårlig helse og opptre som om bare pandemisk risiko betyr noe.

Vi kan sjøl bekrefte dette fra norske erfaringer. Framtredende sosialister i helsevesenet, som tidligere har visst bedre enn noen andre at det er kapitalkreftenes herjinger i helsevesenet som er den virkelige trusselen, stilte seg i første rekke for å forsvare BigPharma og gå til rasende angrep på enhver kritiker. Dette til tross for at de bare i går visste at akkurat denne industrien er en av de mest løgnaktige og forbryterske av alle industrier, i konkurranse med våpenindustrien.

Fryktkampanjer for å sikre kontroll og profitt

Til tross for nåværende innsats med enda en variant, mister Covid-19 evnen til å skremme. Vedvarende frykt er nødvendig for politikere i «penetrerte» regjeringer (som Klaus Schwab fra World Economic Forum bemerker) for å gi denne støtten. Denne forretningsmodellen krever et kontinuerlig mål. 

Det overordnede målet er at publikum skal tro at bare en korporativ og totalitær (fascistisk) barnepikestat kan redde dem fra en vedvarende trussel. Store naturlige utbrudd er sjeldne, og laboratorierømming også sjelden, Disease-X dekker dette behovet. Det gir materialet for media og politikere å jobbe med mellom varianter eller apekopper.

Hvor går vi herfra?

For allmennheten vil avledning av ressurser til eventyrlandssykdommer øke dødeligheten ved å avlede midler til reelle trusler og produktive investeringsområder. Selvfølgelig, hvis økende laboratorielekkasjer av konstruerte patogener forventes fra pågående og fremtidig forskning, ville det vært annerledes. Men da må dette forklares klart og tydelig, og forebygging kan være mer effektiv enn en veldig kostbar kur.

Disease-X er en forretningsstrategi, avhengig av en rekke feilslutninger, utkledd som en altruistisk bekymring for menneskelig velferd. Omfavnet av mektige mennesker, aksepterer verden de beveger seg i amoralsk praksis innen folkehelse som en legitim vei til deres versjon av suksess. 

Hvis vårt primære mål er å kanalisere skattebetalernes finansiering til utvikling av bioteknologier som publikum deretter kan få påbud om å kjøpe, til deres egen skade, men til stor fordel for utviklerne, så er Disease-X veien videre. Denne markedsmodellen sikrer at et relativt fåtall kan konsentrere rikdommen fra de mange, praktisk talt uten risiko for seg selv. Publikum må ta stilling til om de vil beholde sin del av denne svært fornærmede handelen.

Og det kommer mer – garantert

Hvis du tror at disse kjeltringene som har tjent så vanvittig mye på den såkalte «pandemien» har tenkt å gi seg nå, bør du raskest mulig tenke på nytt. Det kommer nye runder, nye skremsler, nye påbud, forbud og overgrep.

Og systemmediene kommer til å være mikrofonstativ for dem denne gangen også.

De er faktisk i gang allerede.

Og den nye traktaten som forberedes i WHO vil gi dem det diktatoriske redskapet de trenger for å gjennomføre dette over hele verden når det måtte behage dem.

Les: Disease-X Is A High-Return Business Strategy

Forrige artikkelParacetamol: Potensielt farlig og reduserer forsvaret mot infeksjon
Neste artikkelTrumps lockdowntyrann gjør helomvending: – Ingen maskepåbud