Judicial Watch kunngjorde 4. oktober 2022 at de har mottatt 249 sider med journaler fra Department of Health and Human Services (HHS) som beskriver de omfattende medieplanene for en propagandakampanje for å presse gjennom COVID-19-vaksinen.
Dokumentene ble mottatt som svar på et søksmål fra august 2021 Freedom of Information Act (FOIA) som ble anlagt etter at HHS ikke svarte på en forespørsel fra 19. april 2021 om dokumenter relatert til Biden HHS sitt » COVID-19 Community Corps «-program ( Judicial Se v. US Department of Health and Human Services (nr. 1:22-cv-02315)).
Judicial Watch ber om alle registreringer angående søknadsprosessen; alle organisasjoner som ber om å bli valgt til å delta; alle tilskudd; og all kommunikasjon fra representanter for Department of Health and Human Services angående programmet.
PGS 30- 34 De nylig utgitte dokumentene inkluderer et dokument med tittelen «PEC [Public Education Campaign] Plan 19. april – 31. mai [2021], som inkluderer følgende medieplaner og handlingspunkter:
Store [Public Education]-prosjekter i april
- Vaksineengasjementspakke til alle underholdningstalenter og ledelsesbyråer
- Vaksineengasjementspakke til alle mediebedrifter og showprodusenter
- Oppsøkende til store kulturarrangementsprodusenter
- Oppsøkende med WCDT [sannsynligvis We Can Do This ] merkevare- og engasjementsideer til store bedrifter og foreninger
- Start Community Corps Business Chapter
- Start kjendis Share the Mics
***
POTUS 1.-31. mai
- Sen kveld med vaksinasjonsvideo.
***
Ytterligere ideer som bør vurderes
Digitale medier
- Lag HHS spørsmål-og-svar-videoer med lokale svarte leger som diskuterer vaksinene, hvordan de fungerer og hvorfor publikum bør vaksineres
- Be om at Tom Brady lager en video med foreldrene sine som oppmuntrer til vaksinasjon (foreldrene hans hadde COVID i fjor, og han har snakket om deres vanskelige bedring).
- Lag tilpassede partnerskap med sosiale medieplattformer med algoritmer for å treffe publikum.
- Lanser videoinnhold fra Hollywood-komedieforfattere.
***
- Jobb med YouTube om en original spesialitet om vaksinasjoner rettet mot unge mennesker (ligner på YouTubes Dear Call of 2020 – spesial).
- Jobb med Instagram for å produsere en serie om vaksiner for @Instagram (den største sosiale mediekontoen i verden, 387 millioner følgere). Vis unge talenter som gjør dyptgående stykker om unges spørsmål. Be om et Stories-høydepunkt på vaksiner på @Instagram for å holde deg på kontoen gjennom 2021.
- Be store TikTok-, Snapchat- og Instagram-influencere om å lage videoer av seg selv som blir vaksinert og start en spesiell kampanje med morsomme og/eller musikalske videoer om å bli vaksinert for å oppmuntre andre til å lage innhold og legge ut innlegg.
Medier
- Be om en vaksinasjonsspesial på Christian Broadcast Network med evangeliske ledere.
- Be om at de store TV-underholdningsprogrammene viser verter som blir vaksinert på lufta (f.eks. vertene til The Voice ).
- Be om at TV-talkshowene om morgenen og på dagtid inneholder spesielle øyeblikk med vaksinasjonsgjenforeninger med vanlige amerikanere som snakker om hva dette betyr for dem (f.eks. klemme bestemor for første gang).
- Innkalle til et redaksjonsmøte med utgiverne av katolske aviser og nyhetsbrev over hele landet (eks: America Magazine, Florida Catholic, The Catholic Spirit, The Tablet ).
- Dr. Biden-intervju med Chip og Joanna Gaines for Magnolia.
- Be om vaksinasjonstilbud med BET, The Undefeated, Desus & Mero, Sneaker Shopper. Hot Ones.
- Be om en vaksinasjonsspesial med Christian Broadcasting Netflix og evangeliske ledere.
- Plasser en pålitelig budbringer på Joe Rogan Show og Barstool Sports for å fremme vaksinasjon (samarbeid med eksterne eksperter for å identifisere hvem som vil være mest effektiv).
Partnerskap
- Samarbeid med NFL, NASCAR, MLB, CMA for å be om at de lager innhold med talentet sitt og slipper ut gjennom deres kringkastingskanaler og sosiale kanaler. Lag også et Share the Mic-program der talentet løfter folkehelsestemmer.
- Samarbeid med alle store idrettsligaer for å sende vaksinasjonsinformasjon til billettinnehavere
- Arbeid med ESPN for verter for å gi vaksinasjonsinformasjon.
- Samarbeid med Disneyland Parks for vaksinasjonsarrangementer når fornøyelsesparkene åpner igjen.
- Jobb med Hollywood-laugene for å jobbe med vaksinasjonsmeldinger til scripede og reality-TV-serier (eks: Writers Guild, Directors Guild.)
«Disse registreringene viser en urovekkende og massiv kampanje fra Biden-administrasjonen for å propagandere og politisere den kontroversielle COVID-vaksinen,» sa Judicial Watch-president Tom Fitton. «Det virker som om hele underholdningsindustrien var en agent for regjeringen!»
Gjennom FOIA har Judicial Watch avdekket en betydelig mengde informasjon om COVID-19-problemer:
- Recently, NIH records revealed an FBI “inquiry” into the NIH’s controversial bat coronavirus grant tied to the Wuhan Institute of Virology. The records also show National Institute of Allergy and Infectious Diseases (NIAID) officials were concerned about “gain-of-function” research in China’s Wuhan Institute of Virology in 2016. The Fauci agency was also concerned about EcoHealth Alliance’s lack of compliance with reporting rules and use of gain-of-function research in the NIH-funded research involving bat coronaviruses in Wuhan, China.
- HHS records revealed that from 2014 to 2019, $826,277 was given to the Wuhan Institute of Virology for bat coronavirus research by the NIAID.
- NIAID records showed that it gave nine China-related grants to EcoHealth Alliance to research coronavirus emergence in bats and was the NIH’s top issuer of grants to the Wuhan lab itself. The records also included an email from the vice director of the Wuhan Lab asking an NIH official for help finding disinfectants for decontamination of airtight suits and indoor surfaces.
- HHS records included an “urgent for Dr. Fauci ” email chain, citing ties between the Wuhan lab and the taxpayer-funded EcoHealth Alliance. The government emails also reported that the foundation of U.S. billionaire Bill Gates worked closely with the Chinese government to pave the way for Chinese-produced medications to be sold outside China and help “raise China’s voice of governance by placing representatives from China on important international counsels as high level commitment from China.”
- HHS records included a grant application for research involving the coronavirus that appears to describe “gain-of-function” research involving RNA extractions from bats, experiments on viruses, attempts to develop a chimeric virus and efforts to genetically manipulate the full-length bat SARSr-CoV WIV1 strain molecular clone.
- HHS records showed the State Department and NIAID knew immediately in January 2020 that China was withholding COVID data, which was hindering risk assessment and response by public health officials.
- University of Texas Medical Branch (UTMB) records show the former director of the Galveston National Laboratory at the University of Texas Medical Branch (UTMB), Dr. James W. Le Duc warned Chinese researchers at the Wuhan Institute of Virology of potential investigations into the COVID issue by Congress.
- HHS records regarding biodistribution studies and related data for the COVID-19 vaccines show a key component of the vaccines developed by Pfizer/BioNTech, lipid nanoparticles (LNPs), were found outside the injection site, mainly the liver, adrenal glands, spleen and ovaries of test animals, eight to 48 hours after injection.
- Records from the Federal Select Agent Program (FSAP) reveal safety lapses and violations at U.S. biosafety laboratories that conduct research on dangerous agents and toxins.
- HHS records include emails between National Institutes of Health (NIH) then-Director Francis Collins and Anthony Fauci, the director of National Institute of Allergy and Infectious Diseases (NIAID), about hydroxychloroquine and COVID-19.
- HHS records show that NIH officials tailored confidentiality forms to China’s terms and that the World Health Organization (WHO) conducted an unreleased, “strictly confidential” COVID-19 epidemiological analysis in January 2020.
- Fauci emails include his approval of a press release supportive of China’s response to the 2019 novel coronavirus.
Kommentar
Med dette er det svært grundig dokumentert hvordan covid-kampanjen var en politisk styrt kampanje i tett samarbeid mellom USAs regjering, medieindustrien, de sosiale mediegigantene og vaksineindustrien. Vi savner informasjon om den tilsvarende planen i Norge, for at det må ha vært sentral styring bak den 24-timers propagandaen i samtlige medier sier seg nesten sjøl.