Ledende fransk genetiker advarer mot videre vaksinering

Hemali møtte PhD, genetiker, RNA-spesialist og tidligere forskningsdirektør Alexandra Henrion-Caude

Henrion-Caude var forskningsdirektør ved National Institute of Health and Medical Research (INSERM) fra 2012 til 2018. Som genetiker er hennes spesialfelt RNA-teknologien. I det tekstede videointervjuet nedenfor sier Henrion-Caude blant annet:

• Sammen med andre forskere skrev jeg til EMA – European Medicines Agency – og påpekte at mRNA-vaksinene ikke ble testet for kreftrisiko. Svaret lød “ja, vi vet, men slike studier koster tid og penger”.
  • Samme svar ga EMA om at koronavaksinene ikke ble testet for toksisitet i arvematerialet.
  • Vi vet ikke hva mRNA gjør med unge jenters framtidige fertilitet.
  • Vaksinene fungerer ikke mot koronaviruset. I mange år har vi prøvd å utvikle vaksiner mot korona, det har alltid blitt en fiasko.
  • Alle offentlige databaser viser at rapportene om bivirkninger er rekordmange, og de inkluderer død.
  • Det vi nå står overfor, som vi nå lærer gjennom dette eksperimentet på mennesker, er ting vi ikke visste om mRNA- vaksinene.
  • Ingen regjeringer eller helseorganisasjoner er ansvarlige for menneskers helse. Det er folket selv.

RNA-teknologi hadde vært mitt felt i 15 år. Derfor visste jeg det Pfizer til slutt delte: at teknologien deres er prematur.

– Skremselen vil fortsette

– Følelsen nå er at vi gjennomgår repeterende scenarier: Du skremmer befolkningen med et nytt virus eller en variant. Du kaller det noe, som apekopper. Du skremmer befolkningen, og fordi den er skremt, vil den akseptere tiltak. Det er en dårlig historie som jeg frykter vil fortsette inntil befolkningen sier nei.

Internasjonale stemmer til Oslo 19.11. Blant dem er Henrion-Caude!

Se videointervjuet med Alexandra Henrion-Caude, tekstet på norsk:

Leger fra 35 land har signert erklæring om medisinsk krise. Henrion-Caude er en av dem.

Denne artikkelen ble først publisert av hemali.

Forrige artikkelVi har verre i vente